291007 - Måndag

Jahapp, då var det måndag igen.. Josefine har vart här sen i onsdag. VI har haft mycket roligt även om vi inte gjort ett skit typ :P Men mycket skratt har det vart xD Idag åkte hon hem.. tåger skulle gå 06,09 men så kom det massa Nya tider på tåget.. Stod att det var pga persbrist ?! Sen när vi var ca 10 min kvar tills tåget skulle gå stod det "Iställt" Josse fick och kolla vad dem egentligen menade, för hur skulle hon annars komma hem?! Men ja, det var inställt till 16 idag.. Sikka idioter.. Två stycken som satt jämte oss skulle till göteborg , och där hade ju josefine byte.. En man sa att han skulle ta bilen istället för han var tvungen att ta sig dit .. frågade om den andra tanten ville följa med och hon tacka ja med all glädje, så fråga hon om josse fick också åka med & det fick hon.. VI rusande nästan till hans bil, sa hejdå till Josse och dom åkte iväg .. Josse & två främmande människor.. flera timmars resa till göteborg ^^, Hoppas bara hon kommer hem oskadd <3
Idag vet jag itne vad som händer, är så fruktansvärt trött *gäsp* sovit jätte dåligt inatt, först var jag irriterad i benen, sen hade jag ont i magen & halsbränna :( Yscha! sov max tre timmar inatt så man är ju inte lite trött.. Men ska gå och göra en Latté till mig sen gå och röka.. Ha det fint. P&K | btw, ny bild på tjockis sesse xD

Kommentarer
Namn: Frida

haha, jaa. men fan va bra filmen är! men som sagt, jag vågade fan inte titta på den igår ;P va ju mitt inatten :P

2007-10-29 @ 15:36:53
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Frida

det med att jag vill göra mig av med hunden? nja, inte så bra. C vill att vi bygger en hundgård. men en dag sa jag att hunden ska bort & då verkade de som om han gick med på de, men inte nu längre :/

2007-10-29 @ 17:30:05
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Marie

vilken vacker mage du har :) vilken vecka äru i ?

2007-10-29 @ 20:07:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: Frida

Nja, det är väl bådas.. Ja, men det har jag också sagt, men sen så är det ju pengar som spelar in också, det är ju inte gratis med en hundgård precis.. Men fan ta honom om de inte blir av, då slår jag ihjäl människan! :P

2007-10-29 @ 20:14:28
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Lina

åh vilken härlig mamma kropp du har! :D
sjukt snygg kropp du har! :)

2008-04-21 @ 10:53:36
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0