171007 - Onsdag

GodmorgonGodmorgon..
Mamma väckte mig för en liten stund sen.. Ska med henne och lämna Gabbe på dagis sen när vi kommer hem ska jag börja packa & så .. Ska åka med tåget från Eskilstuna klockan 12.09 sen är jag framme i Borås 15.57.. Uscha!, hatar verkligen att åka tåg, det är så tråkigt ! Men gött att det är byten så man kan gå ut och röka & röra lite på sig. Har först ett i Katrineholm sen i Herrljunga .. Får se om man träffar någon från Svenljunga idag.
På fredag vet jag om det är en liten Jonathan jag bär på , eller en liten tös :D Längtar ihjäl mig.. men tanke på att det är 3D/4D Ultraljud :D
Ajja, ska klä på mig nu. Han ska vara där halv nio. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0