161007 - Tisdag

Aomen, idag är det Tisdag..
Satt precis och kolla tåg ner till Borås .. Men fan så dyrt !
Fast det finns ett tåg som går 14.00 som kostar 154:- Sista minuten..
Men vill inte åka ner idag för idag ska jag baka min choklad tårta som jag ska VRÄKA i mig xD
Ujha ! Får snart sluta med allt gott innan jag börjar bli tjock också.. >.<
Funderar på om jag ska ta 14,00 tåget imorgon, fast får ju beställa det som sista minuten senare idag eller imorgon för nu kostar det tåget imorgon 247:- och eftersom pappa är fattig för tillfället har han inte råd med så dyra resor..
Fast den är ju fan så mycket billigare än den klockan 16.04 imorgon för den kostar fan 606:- , Va fan ska det vara så dyrt för att åka tåg i fyra timmar och pinas ?! Jag gör det helst inte men måste ju hälsa på Papi!
Ajja, Har duschat & lämnat gabbe på dagis. Ska snart iväg till affären men Mami, handla Ägg, Kakao & Margariiin xD Sen vette fan vad som händer, förutom att baka tårtan & sen käka den :D Skriver kanske mer sen.
Ha det fint folk´s. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0