02,30

Jahapp då är klockan halv tre på natten och jag är fortfarande vaken. Jag är hur trött som helst men väntar på att mamma & markku ska sluta sjunga karaoke så jag kan gå och sova .. eftersom man bor i en trea så hörs allt väldigt bra ju, så inte lätt och somna .. =/ Men men, det går väl .. Kommer säkert sova skit länge i morgon bara för de... Kan väl vara gött så sätt. Men tycker om att vakna tidigt nu för tiden. Konstigt nog :P Ajja ska lägga mig i soffan och lyssna på deras falska sånger xD P&K

Kommentarer
Namn: Frida

Störs inte grannarna av att dom sjunger & så?

2007-10-14 @ 16:22:56
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0