v28+3

Idag är det exakt 40 dagar till jag blir 18år, härligt :) Och det är exakt 80 dagar kvar tills min bäbis är beräknad att kika ut :) Så idag har jag gått 200 fulla dagar av min graviditet.. 200 underbara men ändå jobbiga dagar.. Då syftar jag på all kritik man fått, mitt ryggproblem och så vidare. Men att jag burit på min Son i 200dagar gör absolut ingenting, skulle kunna bära han i 200 till om det skulle ta så lång tid för en bäbis att utvecklas, allt för min son <3 men som sagt, nu är det bara 80 dagar kvar tills han kikar ut & jag börjar bli nervös.. :S inte så nervös över förlossningen, det ända som skrämmer mig när det gäller den är väl att man inte kommer hinna till sjukhuset eller något :/ Såå jag behöver inte ora mig så mycket för det är en väldigt liten risk för de ^^, det jag är nervös över är att om han kommer förtidigt så blir det kaos här =/ Jag får min lägenhet i början Januari & då ska man börja dona & fixa i lägenheten.. och sånt kan ta sin lilla tid, speciellt då kan jag tänka mig, för om jag får den 1Januari så är det bara 25dagar kvar till BF-dagen :/ Så snälla älskling, kom inte för tidigt, kom på dagen eller lite senare, skulle vara jätte snällt så jag har tid & hinner vila upp mig lite innan du bestämmer dig för att komma ut. Sen är det också detta krongel med faderskapstest och skit efteråt , det är jag nervös över, hade gärna vart utan det, men nu är det så här & det är inget jag kan göra åt nu. Men är nästan 100 på en, men vi får se vad testen säger.. *nervös*Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga (?) Får väl sluta skriva nu istället antar jag xD & jag tycker faktiskt att folket som läser min blogg ska kommentera lite mer (Y) P&K

Kommentarer
Namn: Frida

Om jag måste så. HEJ :D MOhahahaa. Snart är det dags :D Jag hoppas att du inte behöver gå över tiden, för kompisar som har gjort det har berättat att det är jävligt psykiskt påfrestande, även om man kanske vill, så kommer de va jobbigt.

2007-11-05 @ 17:53:55
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Marie

hihi ja läser , trot du kommer klara detta galant ;)

2007-11-05 @ 18:34:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0