Uppmärksamhet!

"Du vill bara behålla barnet för att få uppmärksamhet!" Ja, så tror ju vissa men kan säga att det stämmer inte alls. Ibland blir man lite trött på det faktiskt, alla glor & ger en konstiga blickar, speciellt när man röker.. & sen som igår, när gabbe hade kallas, då var många på min mage hela tiden, det är jobbigt.. Lite då och då går bra & går också bra när mamma rör min mage, men jag tycker inte om när folk pillar på den jämt, hallå, ni kan ändå inte känna bäbisen. Det är fortfarande samma mage som innan bara att den har annat innehåll! Jag älskar min son jätte mycket! Han är det bästa , men jag önskar ändå att man kunde skippa graviditeten ibland.. det är jätte mysigt med sparkar & sånt, men som sagt.. uppmärksamheten börjar bli rätt jobbig =/ Som när man åker tåg, förut var man typ osynlig, men nu, alla kollar på än & det är jobbigt.. 100tals människor som man går förbi bara glor, så sitter man där på tåget i flera timmar & folk sitter och glor.. det kommer och går nytt folk, man får nästan aldrig bara ifred.. Innan var det så härligt, man kunde sitta på tåget, gå på stan, utan att folk skulle glo så himla mycket.. Jag tycker ju inte om mycket folk & absolut inte när dom ska glo på en.. hade nästan skräck innan jag var gravid att gå på stan själv.. nu är det ännu värre. Men men, så är det väl för alla när dom är gravida. Önskar bara att folk kunde sluta titta så mycket. Jag menar och om man är gravid?! Det blir nästan alla kvinnor nån gång i livet, spelar ingen roll när & hur.. (hur ung eller ensam man är) ..
Ah, allt för mig idag, har inte hänt något speciellt. P&K

Kommentarer
Namn: frida

folk glor alltid , glo tbx ;) bara för du har en söt liten bebis i din mage :)

2007-11-01 @ 19:53:50
Namn: Melinda

Jag läser din blogg :)

2007-11-01 @ 22:15:19
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0