Underbar dag :)

Hejsan! Idag vaknade man av att mamma kom in med telefonen, det var tandläkaren som ringde och fråga om jag kunde komma dit 10,40.. och det kunde jag.. Så gick dit & lagade en tand (Y) Sen när man kom hem så märkte man att det var visst ingen tvätt tid idag :/ Är imorgon istället, jobbigt och ha det på en fredag! Men men.. Hoppade in i duschen & sånt sen vid Ett tiden gick jag & mamma på Barnloppis :) Fanns mycket fint där & jätte mycket grejjor & Kläder för en liten peng ! Men vi tog bara med oss 300 så gick upp till torget. Där tog mamma ut pengar, sen gick vi till banken och fixa ID kort till mig & låste upp min internet bank, sen gick vi till apoteket och hämta ut munskölj.. Sen till Barnloppisen igen. Nu kunde jag betala det jag köpte.. Sen kom också ett paket idag, med baby overallen jag köpte till Bäbisen :) Lägger upp bilder på det i slutet av inlägget.. Men iaf, vi gick hem med det vi köpte, sen till affären och då var klockan redan halv fyra när vi kom hem.. så då laga mamma mat, sen åt vi & sen kollade vi på ONe tree hill ! As bra avsnitt igår & idag! Ska väl kolla runt lite & så nu , sen ska jag kolla på Las Vegas. Men idag har vart en underbar dag! Är så nöjd med mina köp idag :D Eller mamma fick låna mig pengar för det kommer inte förens imorgon eller på måndag. Gött när pengarna kommer, då kan man börja handla massa grejjor till lägenheten. Men ne, nu ska jag lägga upp bilderna sen måste jag gå och kissa xD P&K

Glömde säga en sak.. Allt gick på 670kr :D Erkänn kanon pris?
3tröjjor, 1par byxor, 1Barnbilstol, 1Babysitter, 2Handdukar & 1 Sett till sängen.
Kommer inte ihåg vad overallen kosta, var under 50kr iaf, på tradera!
Är super nöjd med inhandlingen idag :D La in lite kort på
magen också.. vecka 30+3 tror jag:P




Kommentarer
Namn: tess

Så sött de är att vara gravid älskar se människor som e de:)

2007-11-22 @ 17:23:00
URL: http://tuzze.blogg.se
Namn: Johanna

Vad skulle du vilja ha för tryck på en t-shirt? kika gärna in på min blogg och se förslag :) Ha en bra kväll!

2007-11-22 @ 17:47:35
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Namn: jannike

ÅÅÅH!! du har lagom stor mage nu! jag saknar vecka 30 !!!:D:D:D:D

2007-11-22 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0