Trött.

2november idag.. Har inte gjort så mkt .. Vaknade, hoppa in i duschen, sminka mig.. & efter ett tag åkte vi till Tunapark & kolla läget lite .. & idag fick jag ett paket också :) Jätte fina bäbiskläder :D Har fått hur mycket som helst nu för en liten peng, och snygg är det också :D
Men när vi var iväg idag så på hemvägen blev jag så fruktansvärt irriterad & trött, jag vet inte varför.. är fortf. trött & irriterad ! Och Gabbe är här, snart kommer Jasse & sen är Jane här också och hon leker med Gabbe hela tiden så man hör dom två skrika och ha sig typ, jobbigt. Men men, bäst och vänja sig I guess..  Kommer väl bli så hemma hos mig om några år.
Jag vet en anledning till varför jag är irriterad, men tänker inte skriva det här eller någon annan stan, inte ens berätta det för någon! Vill inte såra någon. Men men, jag får väl stå ut..
Ska kolla klart på Las Vegas nu hade jag tänkt, vill ta ett bad, men orkar inte vänta på att det ska bli klart & dessutom behövs inte det juh, duschade imorses, kan lika gärna vänta tills imorgon och ta ett bad.. Hmpf. P&K

Mamma, jag önskar att jag kunde förklara för dig hur mycket jag älskar dig, hur glad jag är över att ha just dig som mamma, även om du har svikit mig och så, så betyder du otroligt mycket för mig! Jag tänker nästan aldrig på den tiden i huset längre, och vet du varför? Jo för att du har gjort så att jag har blivit glad igen, du har visat mig hur en familj ska vara egentligen & du har visat mig vem du är. Jag är glad att jag känner dig både som min mamma & min bästa kompis! Snart blir du också mormor till ditt första barnbarn : ) Mitt barn! Och jag längtar så efter att få se hur du kommer vara i hans närhet, ett leende på läpparna & skratt i halsen. Jag ser på dig nu hur glad du är, när du känner sparkar och sånt, det känns bra : )
Jag vill att du ska flytta med mig till Island, vet inte om jag skulle klara av att bo där själv, skulle nog inte klara av att vara utan dig. Du är min mamma & jag vill ha dig nära mig. Men jag vet att du inte kan flytta med mig (om jag nu flyttar), för du har markku här.. Du har funnit din kärlek & jag förstår att du vill bo här med honom.. Jag är glad över att du funnit någon som är snäll hela tiden.
Nu skrev jag inte så som jag hade tänkt mig, men det blir det aldrig. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig & jag är så glad över att du hjälper, stöttar min & ställer upp. Du finns där för mig. Du är mitt allt <3

Kommentarer
Namn: jannike

känner igen det där om mamma. hade dött utan henne :( min mamma

2007-11-03 @ 12:32:02
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0