Söndag!

Igår var hela dagen planerad, men som vanligt så går inget som de ska när jag planerar något :/ Tråkigt. Men den var helt okej ändå :) Fick ju umgås själv med mamma en hel dag.. Först gick vi till Mira och hälsa på, drack kadde & tjöta lite, sen kom Mika dit också.. Efter en stund gick jag och mamma till affären.. Sen hem & sen till torget för att hämta Pizza. Kom hem satte oss vid TV:n och käkade pizza & drack coca cola.. Kollade på "Allt en tjej vill ha" sen deal ore no deal, sen någon annan vill, sen "Taxi" sen "goshts of mars" :P Skulle sjungt karaoke, men både jag & mamma var så oroliga hela kvällen igår så det blir inte av att vi gjorde de.. Men det var trevligt ändå :) Gick och la oss närmare 3tiden.. Då hade markku ännu inte kommit hem och sista natt bussen hade kommit & åkt igen.. Polisen hade visst tagit honom är i torshälla vid elva tiden & tagit med honom till Eskilstuna.. fick sitta där till 5imorses.. sen fick han gå hela vägen hem.. Inte kul kan jag tänka mig.. (Polisen här är helt störda! dom hade plockat upp en som hade gått från stan och han var nästan framme i torshälla, ah och kört honom till eskilstuna polis station.. sen när dom var där så tog dom sånt där alkohol test & han fick sen vandra hela vägen hem igen..)
Igår snöade det här som van :P Men inatt nu har det mesta blivit slask :/ inte kul alls.. Men men.. Så går de.
Idag skulle gabbe komma hit men han gör nog inte de för han har förmodligen magsjuka :( Hoppas han inte kommer förens han är frisk! för jag vill absolut inte ha magsjuka.. är redan förkyld som ett as & det räcker tycker jag.
Ajja, ska väl göra något.. Behöver gå till affären snart :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0