Poker + "barnledig"

Idag åkte Gabbe & Jasse hem, hur skönt som helst.. inte för och vara taskig :P Men eftersom dom itne har ett eget rum är det rätt jobbigt när dom är här .. Så gött när dom åker, så lungt och skönt :D Ibland kan det va roligt och ha dom här, men bara ibland.. Har bara kollat på TV hela dagen typ :P Vi gick iofs upp till torget och lämnade jasse.. Nyss spelade vi också poker, jag & mamma förlora :P Mamma drog all in, jag & markku call:a sen drog markku all in och då call:a jag.. Jag hade QQ på han.. Mamma K6 & markku KQ, och han vann med par i kungar & eftersom båda hade det vann han med sin dam som kicker.. Suck.. Jag losa totalt :( Men skit samma, det är bara ett spel xD
Idag har jag inte lika ont i ryggen, härligt är de :D men börjar få rätt ont :( så ska väl lägga mig och sova snart.. Imorgon ska jag & mamma gå en promenad om hon är Okej.. Vi tror hon har fått kristallsjukan (visst låter det konstigt?) Men det är rätt hemskt.. Får se om hon är bättre imorgon, hoppas det iaf. Nu i veckan händer väl inte så mycket, inga barn iaf, förutom lillen i magen då :P Skulla kanske åka med Mamma & Mirra till IKEA.. Kan jag handla för present kortet jag fick från pappa :) Kan nog få en del fina saker för 1000lappen :)

Btw, idag ringde mamma hem till IngiRafn, hand pappa kommer inte hem förens 22dec, och hand styvmora va inte hemma & inte han själv heller.. Så mamma ringde honom istället, det var mycket roligt! men han får skylla sig själv att han inte svarar när jag skriver till honom.. har försökt nu i ca 3veckor eller ngt.. Men nu är allt fixat iaf :) Så om en vecka ska jag på ett "möte", Pinsamt & Jobbigt.. men nått jag måste göra. Hoppas det går bra iaf.
Jo jag ska till tandläkaren nu på tisdag också :( sen veckan där efter igen.. & då ska jag ju på mötet & barnmorskan också. Har fullt upp nu en månad framöver.. Jobbigt!
Det positiva är ju att jag får min lägenhet i början dec :D eller får inte bo där men får ställa in alla mina grejjor (Y) sen får jag pengar på fredag eller måndagen efter helgen.. beror på hur dom gör eftersom 25.e är en söndag..
Ajja, ska väl nana nu. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0