Paket!

Jaa :D Paketet från Island kom idag :D Fick jätte mycket fina baby kläder :D Som tur var va det mest str 60 & uppåt : ) Har så det räcker med 50-56 :P Men jätte fina kläder & bara dyra märken , mohaha! Inte för att jag bryr mig så mycket om märken men alltid kul och ha =)
Va hos barnmorskan idag, Fosterljud va 148slag/min, jag vägde 65,4 :O Gått upp 5,4 kilo sen inskrivningen .. sammanlagt har jag gått upp 11,4 sen i April ^^, MEn trodde jag skulle gått upp minst 10 kilo nu sen inskrivningen xD Så mycket gottgott & mat som jag äter! xD Och sen mätte hon ju också magen.. 28cm var de nu & han har lagt sig i fosterställning eller vad det nu hette (huvudet neråt) hon tyckte att huvud var neråt iaf.
Har vart i TunaPark idag också, inte så länge men en lite stund, hittade en JÄTTE fin klänninge :D Funderar på att köpa den, men måste nog ha str 40 xD För 38 var allt för kort xD Hade jag inte vart så rund om magen hade den nog vart lång nog :) Men får se, vi ska åka dit på Fredag igen och kolla lite, se om den finns i 40 och se hur den sitter runt bysten.
Får min lägenhet på måndag också :D Då skulle dom lämna in nyklarna & då kan jag hämta dom, så härligt! Då kan jag ställa in mina saker (slipper det vara så trångt här xD ) sen kan man börja julpynta nästa vecka också, myspys :D Önskar bara att jag kunde flytta in i lägenheten, men men.. Inte bra &  bo där när dom fixar den..
Ska kolla lite på film med Gabbe nu xD Köpte nån barnfilm i måndags (julfilm). Ha det fint, P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0