Måndag & Tisdag!

HejHej!

Idag har vi inte gjort mycket alls, jag har vart mycket seg! Gick iaf och hämta gabbe på dagis, sen till VC med honom.. Sen snabbt hem & iväg till Willys.. Handlade jätte mycket ^^, hela kundvagnen full & det gick bara på 1700kr :P Billigt och bra för så mycket! Sen kom vi hem, packa upp varorna, (eller jag gjorde de:P) sen mat & sen iväg till Anti & Mira! Satt där till typ halv åtta.. Nu har man kollat på tv lite, ska väl sova snart..

Imorgon ska jag & mamma till familjerätten :( Känns sjukt jobbigt,.. hade önskat att man inte hade behövt de men nu måste jag! Vill inte dit, men måste få det avklarat! Så proverna är här när barnet är fött. Usch, känner mig så dum & ansvarslös.. kommer känna sig så värdelös när man sitter där :( Men men, sen ska man till Barnmorskan på onsdag och då blir allt bättre <3

Ska sova nu .. har så fruktansvärt ont i min rygg :( *synd om mig* Ha det fint. P&K

Kommentarer
Namn: Marina

Vad vad gör man på familjerätten? Eller vad är det för något? "/

2007-11-27 @ 07:13:21
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0