Lördag!

Idag är det då lördag.. Har inte gjort allt mycket.. Vaknade två eller tre gånger inatt innan jag steg upp & jag steg inte upp förens klockan var runt halv tolv eller något.. Kollade på TV i flera timmar sen vid fem tiden började jag laga mat, pasta & köttfärssås.. Inte så gott men det är mat iaf. Sen tog jag min järntablett och direkt efter jag svalt den fick jag sån dundrande huvudvärk :( Får alltid det, beror väl kanske på tabletten inte vet jag :S Kollade sen ännu mer på TV, höll på att somna i soffan. hade ont i magen, huvudet & självklart min förbannat känsliga rygg! Sen vid halv tio gick jag & markku till affären, jag vart sugen på cola & godis.. Har vräkt i mig godiset, vilket jag ångrar för det var inte alls så gott som jag hade förställt mig :P Så bara massa extra fett för ingen njutning alls xD Kollade lite på Ladder 49 eller vad den hette men sen spelade vi poker istället, jag fick ut markku väldigt fort, sen vart det bara jag & mamma kvar.. GIck all in efter lite mer än en timma, orkade inte spela heads up länge ^^, Hon vann, med par i 10. & jag hade A J i klöver.. Hmpf.. Men men, nu sitter jag här och skriver detta, får väl se om vi spelar något mer poker eller om man ska gå och sova, vila ryggen.. Har så ont i den :'( Men sånt man får leva med. Ha det fint. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0