Lista

DAGENS:
klädsel: Ute: bagiejeans (stavas de så?) & min rock n roll tröjja. Inne: Shorts & rock n roll tröjjan.
frisyr: Ruffs & luggen uppsatt!
låt: Den ekman skicka, as bra (Y)
tv: CSI miami & One tree hill.
tråkigaste: Tandläkaren
roligaste: Babyloppisen!

FAVORIT:
rum i huset: Mitt rum (om det är natt) annars där tv:n är :P
typ av musik: mkt
parfym: Ingen aning, har många.
månad: December/Januari
mat: Pizza, Mumsfilibabba!
dricka: Coca cola, usch måste sluta med de :'(
godis: ALLT! Haha!
tidning: Hm vet ej, fick VI föräldrar med posten idag iaf.
film: Ingen aning
skådis: ingen aning.
djur: Sesselja.

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
gråtit: Nope.
köpt någonting: JAA :D
varit sjuk: Väldigt förkyld, men pigg!
sjungit: Hmm,, näe?
sagt "jag älskar dig": Nope.
träffat någon ny: Ne, finns ingen anledning till de.
saknat någon: Ja, tyvär.. Varje månad, vecka, dag, timme, minut & sekund :'(
kramat någon: Nej..
kissed someone: Nej.
ätit: Ja, massor :P

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Josefine
såg dig gråta: Pappa
fick dig att gråta: Ingi Rafn
fick dig att börja skratta: Mig själv xD
du gick på bio med: Kmr inte ihåg, var nog min bror & hans tjej.
du gick på stan med: Lina i Juni, annars mamma om TunaPark räknas & centralstationen.
skickade e-mail till dig: Jimi Hein, men nån jävla skit mejl var de.. "jimi hein vill bli vän med dig på voolife" eller nått.
skickade ett sms till dig: Bollis :D
skickade senast ett lunarinlägg till dig: Kommer inte ihåg.

HAR DU NÅGONSIN VART I:
norge: ne?
danmark: ja
finland: ja
island: ja
usa: nej
frankrike: nej
spanien: nej
italien: nej
kroatien: nej
grekland: nej
österike: nej
thailand: nej
kanada: nej
brasilien: nej
belgien: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0