Lista

SKULLE DU...

1. pierca tungan eller näsan?
Har i tungan, vill ha i näsan.
2. vara seriös eller rolig?
Båda två, såklart.
3. dricka grön eller röd mjölk?
grön i Latté annars inget av de.
4. brinna upp eller drunkna?
Ehum, måste jag välja? Isf drunkna
5. umgås med dina föräldrar eller dina fiender?
Umgås bara med min mamma.. Hos pappa umgås jag med honom & vänner.
Men aldrig med mina fiender, skulle slå ihjäl dom!

SVARA ÄRLIGT...

1. tycker du om någon nu?
Ja, Jonathan & Ingi Rafn
2. sol eller måne?
Sol, Har blivit mörkrädd :O
3. vinter eller höst?
Vinter! Bara regn & vind på hösten.
4. soligt eller regn?
Självklar soligt!

OM MIG...

1. hur mycket är klockan nu?
10,20
2. fullständiga namn?
Sesselja Hreindis Sigmundsdottir
3. vart vill du bo
I en villa vid havet!
5. vill du gifta dig?
Ja, faktiskt!
6. är du kär?
Ja, tyvär.
7. Favorit årstid?
Sommar.
8. Humör just nu?
Jadu? vet inte ^^,

HAR DU...

1. Kysst någon?
Ja
2. blivit kramad?
Ja
3. känt dig fånig?
Haha Oja!
4. saknat någon?
För många gånger!
5. gråtit?
Självklart, det har väl alla? Men kanske ngr ggr för mkt.
6. Ljugit?
Ja (A)
7. blivit kysst?
Ja

GREJER...

1. har du blivit jagad av polisen någon gång?
Hehe ja :P
2. har du en hund?
Nej, har haft!
3. sover du helst ensam eller med någon?
Beror på vem den andra personen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0