Kvälls-Mys <3

Idag har jag, mira & mamma vart på IKEA som jag sa innan.. Är hur trött som helst nu.. Åkte hemifrån vid halv två och vi kom hem för en halvtimma sen xD Har så otroligt ont i mina fötter, ryggen klarade sig iaf & det känns bra det.. Va inne på coop innan med och handlade massa gott till ikväll :D Ska kolla på Idol med mamma & äta massa gott, sen blir det nog film eller poker :)
Köpte en JÄVLA massa på IKEA xD Bl.a. 2vaser, 2lack hyllor, 1 stor ram, 6koppar, 12glas, Ett fat, 1handuk till bäbisen, 1Body, 1nalle, lite värmeljushållare, massa grejjor som man behöver för matlagning Ah massa smått och gott :D Allt som jag handlade idag på IKEA & Catalog gick på 1245kr.. Inte alls farligt för det var riktigt mycket :) Ska dit sen i Januari också när jag fått iordning lite i lägenheten =) Men ajja, ska ut och blossa sen äta ^^, Ha det fint! P&K

KOMMENTERA MERA!

Kommentarer
Namn: Frida

lackhyllor lämnar märke efter sig på väggarna, om dom är svarta då.. ;P bara så att du vet..

2007-11-23 @ 20:53:34
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Anonym

Röker du fast du är gravid??

2007-12-03 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0