Klant-arsle!

Har vart på familjerätten nu! Det gick väl bra, men jobbigt var det faktiskt!
Ska till tandläkaren idag 14,20, skulle dit på fredag men dom hade tid idag så då fick jag den :D ska nog dit på fredag också xD Så jeffla mycket tider hela tiden ^^, är iaf helt ledig på torsdag, fast då ska vi tvätta, suck! Inte en ända hel slappdag på hela veckan :/
Men iaf.. När vi kom hem, så klev jag ut ur bilen (som alla gör när dom åkt bil) Men gissa vad?! Jag sätta mig rätt på arslet! Som tur var hann jag reagera och tog tag i bilen jämte och hann minska stöten med ena armen på bilen jämte & andra på marken.. Fick jätte ont i axeln :( men det har gått över :D Snacka om otursdag xD Först tanden inatt & nu trilla jag, klockan är bara 20 i 12, vad mer ska hända?

Kommentarer
Namn: Frida

Haha, synd om dig du ;) Jag känner igen det där, i onsdags förra veckan, då vart det min otursdag.. Då
jag ramlade i trappen med Phille.. :(

2007-11-27 @ 15:36:15
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0