Idiot förklarad!

Godmorgon!

Ja, man kan ju säga att jag är Idiot förklarad!! Har en tand längst bak, i överkäken, som jag ska ta ut på Fredag.. Men inatt, då drömde jag att jag hade jätte ont i munnen. Gissa vad jag gjort?! På något sätt har jag lyckats göra sönder tanden ännu mer :S Så nu sitter en liten del löst, kan inte bita ihop ordentligen =/ och när jag sväljer måste jag sätta tungan upp i gomen så inte tänderna går ihop, för det gör skit ont! Hur FAN (?!) lyckas man göra sönder en tand i sömnen?! Ajja, jag lyckades iaf, Idiot säger jag bara.. SKa försöka ta bort biten som sitter löst för jag är hungrig och vill äta något!

Kommentarer
Namn: Anonym

haha stackarn:..:/

2007-11-27 @ 07:15:52
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0