Haha xD

Måste säga att det är väldigt roligt att vara gravid xD Höll på att sjunga jätte fult, så som jag kan göra (eller itne sjunga utan bara typ lalalala fast dududu istället..) och mamma kom springade ut från toan "Vad är det för fel?!" hon trodde att jag hade fått värsta värkarna så hon fick panik typ xD Mohaha, lite små kul.. hon är så nervös & rädd hela tiden.. Så fort jag säger "Aj" så bara "VAD VAR DET?!" och mitt svar oftast är "Äh, han sparka bara på ett känsligt ställe" Hehe. Ajja, Ska dra till IKEA nu :P Puss & Kram

Kommentarer
Namn: Marie

såg att du kommenterat för ett tag sen när jag lagt upp bilder på bralls ja köpt till min son me en stjärna på , dom kostar 59 kr på Lindex :)

2007-11-23 @ 14:56:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0