Godnatt!

Idag ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Är så fruktansvärt trött idag :( Först tvätten klockan elva, sen tog man bussen halv ett in till stan, satt på MVC och vänta i en halvtimma på att Familjegruppen skulle börja (heter det kanske mammagrupp? ingen aning faktiskt :P) började halv två.. Sen var det slut lite över tre, gick till bussen och vänta på den. Kom hem vid tio över fyra, bara latat mig sen dess, men är så jävla trött så det finns inte.. Ska gå och sova när som helst! Ska upp vid åtta imorgon, följa med mamma & lämna gabbe & sen 9,40 ska jag till tandläkaren, andra gången denna veckan. Blää! Sen efter jag vart där ska jag & mamma till TunaPark, ska kika lite och så : ) Såg nyss att jag har 6460:- på mitt konto, känns gött! Men får inte slösa xD 2990:- av dom ska gå till grejjor i lägenheten sen ska jag klara mig på resten tills jag får pengar nästa gång..
Jo den där gruppen för unga suger tycker jag! Iofs var det bara första gången, men dom tre som jag inte känner verkar helt skumma :S & väldigt oseriösa & omogna.. Men men, var ju iofs första gången man träffa dom, kanske bara blygheten som döljde deras rätta.. Funderar starkt på att börja på den gruppen för vuxna, tror det skulle kännas lite bättre faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Men ska dit nästa torsdag och se om det är bättre...
Min veckan:
Mån: Storhandlade på willys.
TIs: Tandläkaren & familjerätten
Ons: Barnmorskan & TunaPark
Tors: Tvätten & Familjegruppen (?)
Fred: Tandläkaren, TunaPark, Maxi & Hämta jasse.
Lörd: Vet vad som kommer hända på ett ungefär men det är hemlis.
Sön: SLAPPA :D
Ska sova nu. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0