Godmorgon!

Pratade precis med far min på telefon. Berättade om allt jag hade köpt och så : ) För jag fick ju 1000kr på IKEA från honom.. Sen sa han att jag ska få en TV från honom :D Så det slipper jag köpa, så jeffla najs! Nu var en av dom dyraste sakerna avklarade ^^, Idag ska jag & mamma till Mira & hälsa på.. ska låna SingStar av henne (eller hennes ungar) sen ska jag & mamma hem och säkert glo film eller något och sen sjunga massa, massa, massa :D Ska bli mycket roligt! Asså du vill jag bara ut och shoppa :D Allt som jag har kvar och köpa, men men.. Det är bara lördag idag och fick pengarna igår så får nog lugna mig lite xD Sen har vi inte plats för mer här ^^, Får ju förmodligen mitt soffbord imorgon (vart i helvete får det plats?!) Finns typ ingen plats alls, snart får väl inte vi plats ens xD Och pappa berätta också att min Faster på Island har skickat ett paket till mig. Hon hade sagt att hon skickat kläder & sånt till bäbisen så jag klarar mig dom första månaderna.. typ tills bäbisen är 4-6månader. :D Så det är nog mycket.. Och hon sa att kläderna var jätte fina, och det kan jag tänka mig.. bara märkes kläder & sånt. (dom är väldigt petiga när det gäller vad deras barn har på sig, asså märken & sånt) Så jag ska sortera kläder nästa vecka förmodligen, för jag har storlek 50-56 så jag klarar mig! Blir det bara till att sälja det som jag inte vill ha, men allt är så himla fint & litet & gulligt ^^, Men ajja, jag ska äta frukost nu, är vrål hungrig ! Ha en bra lördag allesammans! P&K

Kommentarer
Namn: Frida

Okej. Men en grej till, min bror hade uppe tavlor & sånt i lägenheten, & han fick anmärkningar på det, för det var ju ny tapeserat när han flyttade in. & tydligen får man inte sätta upp grejer dom tre första året.. Skit konstigt.. :S Vi fick ju likadant typ. Men sen så vet jag ju inte om det är så hos dig.. Men så är det här. Suck..

2007-11-24 @ 12:23:46
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0