Godmorgon

Idag kommer jag nog vara VÄLDIGT trött om man säger så.. Somnade nån gång efter fyra inatt, höll på att bli galen :( Satt och kolla på nån väldigt tråkig film känner ni igen namnet "Mc Coy" eller ngt liknande? Iaf det var en film med honom.. (han hetter så i filmen) Nån jävla action film! Men men, somnade till slut iaf.. Sen har jag hållt på att vakna varje timma sen åtta imorses.. Så har sovit ungefär 4 timmar inatt.. Suck! Men men, allt är vitt ute här.. Tråkigt värre! Hade väl vart kul om man kunde åka pulka eller ngt.. Sen vågar jag nog inte gå ut, för jag är expert på att trilla :/ Ajja, mamma och dom sov borta inatt.. Funderar på att vara snäll & städa lite här. Så ha d. P&K

Kommentarer
Namn: aaaankan

Jag vet vad du menar med det där i benen, det är hemskt, haha. Man blir sååå irriterad.

Lycka till med graviditeten, är jätteavundsjuk! :)
Pussar

2007-11-10 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0