Gah, blir galen!

:'( Är så sjukt jävla trött! Men kan inte sova, har vart trött sen nio tiden & nu är klockan fan halv fucking jävla TVÅ! Har restless legs! Hade det LITE innan graviditeten, men har blivit fan så mycket värre nu den senaste tiden och jag får damp.. Ni som inte vet vad det är.. Man är irriterad i benen (och man själv blir jävligt irriterad), dom lever typ för sig själv.. kommer oftast alltid på kvällen.. så man ska helst ha korta byxor på sig, inga strumpor & när man går och lägger sig ska man ha benen utanför täcket.. Jag har gjort allt det där men ändå fick benen flipp! >.< Så nu när jag tänkte gå och sova, njuta ordentligen så börjar det.. SUCK! Benen typ sprattlar , Haha dumt det låter men går itne förklara.. Vill bara soooova ! Är så sjukt trött! Är så där trött så man blir överkänslig, lipar fan snart :( och inte finns det någon medecin man kan ta för det.. finns väl säkert men inte någon som en ung & dessutom gravid får ta. Gah! Slå mig i huvudet så jag däckar, någon? Snälla?

Kommentarer
Namn: Jannike

Hejsan. va kul :) 13.30 är det, jag önskar att det vore så. att han inte bara sa att han inte vill ha kontakt med oss, utan att de även var så. mkt ord men liten handling, tyvärr :( Kramar

2007-11-10 @ 10:37:36
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0