Då var det dags igen..

Ja, jag har bestämt mig nu, har funderat på detta sen jag kom tillbaka till Sverige och nu har jag bestämt mig.. Jag ska börja hos nån slags kurator.. Terapeft eller något heter det väl när man inte går i skolan längre? Men ja, jag ska börja prata med en sån igen .. Inte för att jag mår dåligt men känner att jag behöver prata med nån.. går inte en timma utan att jag tänker på allt som händer nu.. (livet efter förlossningen, pappan, lägenheten, graviditeten osv) Så nu har jag bestämt mig.. ska kolla med BM den 28 om hon vet någon jag kan ta kontakt med.. Men ajja, Allt för mig ska sova nu.. Är ruskigt trött. kännt mig ltie sjuk idag konstigt nog. btw, det snöar.. igen & är snökaos i sthlm.. =/ P/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0