Bloggen!

Håller på att dona & vixa med min blogg.. Det är ju faktiskt riktigt roligt :D Mohaha! MEN jag håller på att få d.a.m.p!, jag hittar inte färgcoderna till texten som är över och under min bild.. för det är vitt så det syns inte.. om min bild som jag skulle ha ovanför bloggen är alltför stor, så måste fixa en ny i PS, men nu har jag inte det längre så måste ladda ner ett nytt.. Suck! Menmen, det är ju första gången jag pillar med bloggen så klaga inte ^^,
Idag jag gick upp vid nio tiden :P Sov sex timmar inatt utan och vakna (23-05) det var RIKTIGT jävla härligt(!!), länge sen man sov så länge istreck xD Men kan lova att jag satt säkert på toan & kissa i 2min eller nått då xD Va ju kissenödig när jag gick och la mig men orkade inte gå upp för jag hade precis vart upp & kissat :P Men helt otroligt hur länge jag fick sova :D *GLAD* hade kunnat gå upp vid fem men alla låg och sov, så då är det inte roligt att vara vaken så gick och vila lite till ^^, Så sammanlagt har man väl sovit hela 9timmar :D Woho!
Sen när man gick upp pratade man med frida i tele i säkert en timma :P Tiden går fort när vi pratar, eftersom vi inte gör det så ofta längre :P Anyway, sen gick jag och mamma till Vårdcentralen, mamma skulle dit.. efter det gick vi till affären.. Och nu är vi hemma och jag har pillat med bloggen sen vi kom hem xD Mohahaa!
Ska väl kika lite kläder & pynt & sånt på internet nu xD Så roligt. Ha det fint. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0