Bäbis, sovdags snart kanske?

Ja, ibland undrar jag vad lille Jonathan sysslar med där inne ^^, Har legat och kolla på tv hela dagen idag typ. Gick en sväng till affären också iofs. Men iaf, han har legat och sparkat och flyttat på sig hela kvällen, när han håller på så mycket ser det nästan ut som vågor över hela magen.. så tänk dig ett hav.. & det är storm.. så mycket stora vågor det kommer.. typ så har min mage sett ut hela kvällen xD Nu börjar man verkligen fatta att det är en levande person i magen.. och det är lite läskigt. Det är min son som jag ska uppfostra och ta hand om i många år.. :O Lite små läskigt, man har ju börjat fundera mycket på hur livet kommer bli när han är född. Men jag ångrar ju självklart inte för en sekund att jag behöll honom, det bästa som någonsin hänt mig : ) Och jag längtar så otroligt mycket tills jag får hålla honom i min famn, pussa på honom & bara gosa <3 Men iaf, nu verkar Jonathan ha somnat :D Han brötar inte runt längre iaf, han har väl säkert hittat nått gott sätt att sova på.. Ojdå, man ska visst inte säga för mycket, för nu vakna han. Men men gör inget för mig :D bara mysigt och ligga och känna hur han "leker" innan man somnar :D (för alla som känner mig vet att jag är en sömntuta och kan somna hur som helst och med bröte runt om kring mig ^^, då menar jag i en säng, på golvet, sittandes eller nått sånt & med mycket ljud omkring mig.. :P ) Så att han sparkar och har sig håller inte mig vaken : ) NE nu måste jag sova! Är dödstrött och klockan är redan halv tolv :O Shit, går och lägger mig så sent nu förtiden! Hemskt, dumma mig! Godnatt på er alla. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0