091107 - Fredag

Happ, Idag är det fredag.. För några månader sen skulle jag säkert vart på väg ut och festa, men inte nu :) Känns bra, vem vill ändå gå ut i detta pissvädret? Är snöblandat regn ute, inte alls kul >.< Sitter och lyssnar på mina favorit låtar nu, Akon - Sorry, blame it on me , Timbaland - Apologize (feat one republic) , Plain white T´s - Hey there Delilah.. Ska visst äta nu, äcklig, vidrig mat ! Men men, det är mat iaf & det tackar jag så mycket för :D Idag sticker mamma & markku till hans morsa. Jag tänker inte följa med, dom ska dricka, spela poker & förmodligen sjunga karaoke, sen ska dom sova där också.. och jag har ingen lust att sova borta.. Känns inte bra, med tanke på att jag vaknar 100ggr om natten.. Kissa & röka.. Så jag stannar hemma istället & tänker bara vara för mig själv.. Kolla lite på Idol, käka dipp & salta pinnar (kanske) & dricka coca cola (så nyttig som jag är) sen tänka mycket! tror jag behöver vara lite själv, tänka igenom och så, har inte vart själv på länge och känner att jag behöver det.. För det är bara 11veckor kvar (exakt idag) till min bäbis tittar ut (eller ska iaf), och då kommer man säkert ha fullt upp. Så dagen idag kommer gå åt att slöa & tänka! Ne maten är klar, ska äta. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0