Lycklig :)

Ja det har man ju blivit nu :) Väntar en liten bäbis , ska ringa barnmorskan idag och kolla när jag kan få tid ^^, hoppas på snart för jag vill veta hur gammal min lille/lilla är :) Sen ska man ringa socialen & skriva in mig i landet.
Sen ska man till Mälarbaden , sola & bada :) & Sist men inte minst. Ska man träffa Henke :D Sötunge .
Ja just det, jag ska kanske börja studera igen :D fast gå på ett gymnasium med distans :P asså man ka få plugga helt hemma . sen åker man bara upp till sthlm och gör proven :) Fan va kul :D men det finns inte många program. NV, SP & TE (TE bara om de finns elevplats) så funderar på att ta SP , så nu kanske man blir utbildad iaf =) även om man väntar barn. Känns helt underbart, och jag hoppas jaag klarar av det . för nu är det inte tidiga mornan till skolan, & massa lärare & jobbiga människor .. och får kanske inte panikångest nu heller . Klarade ju inte av att vara på lektionen . fick typ panik. Men skit i det, nu blir det plugg igen förmodligen :D

Finns inte mkt mer att säga.. Ovanligen bara att jag vaknar innan klockan tolv :P vaknade vid sju tiden idag xD Haha . Så det svider i ögonen, jag är trött (men kan inte somna om) jag är VRÅL hungrig osv :P
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0