Graviditet & depression.

Ja nu har det ju gått ett tag sen jag skrev här siist ..
Har jobbat på som en idiot , inte kul alls .. blev helt slut körd . jag lovar kunde knappt stå på mina ben till slut , var så jävla trött , vaknade alltid 5-10 min innan jag skulle börja , sen kom man hem runt 2-4 på natten sen börja jobba 11 på morgonen igen . sen på helgerna jobbade man över tolv timmar sen festa man på de & då fick man inte sova . vilket liv va ? Nej tänkte väl de . Sen blev man ju på smällen med , och jag kan erkänna att jag vet inte vem pappan är, jag kan erkänna att jag är en slampa .. Men so what ?! Jag kanske tkr om att ha sex, det är ju fan skönt . Då tänker kanske många .. "Varför skaffar du inte pojkvän istället så du slipper knulla runt?" det har jag ett jävligt bra svar på ..
NOBODY WANT´S ME ! Bara i sängen då .. det är det jag har kommit fram till så man får väl ta det man får . Eller ? Jag gör det iaf , jag vågar typ inte lita på ngn .. jag har inte litat på ngn sen 2003 och han var UNDERBAR ! men det sumpade ju dumma jag för jag blev rädd för han var så snäll mot mig , trodde inte nån fick vara så snäll mot ngn som är så dum i huvudet som mig .. trodde det typ var olagligt ?! Men ja , sen tog jag chansen nu att lita på en på island för han verkade så jävla ärlig . MEN NEJ DÅ!!! Jävla idiot , ljög rätt upp i ansiktet på mig , Uscha ! Jag sa också till honom "okej , du är nykter, du har precis fått pippa med mig.. var ärlig, jag bryr mig inte längre.. Tycker du verkligen om mig" vad tror ni han säger ?! "Ja jag tycker om dig , men ditt ex är ju min bästa kompis så vi måste ta det lugnt" efter kvällen då ?! inte ett samtal, inte ett sms, inte ett ord .. ignonerade mig på puben så jag snacka med han men han sket typ i det . så jag gick ju självklart hem med en annan eftersom jag är en slampa precis vad jag sa innan .. Han kalla mig slampa & jag frågade varför .. då sa han "För vi håller på så går du hem med en annan" då svarade jag så här "Varför ska inte jag få gå hem med ngn när du skiter fullständigt i mig och när du gör precis detsamma ?!"  och hans svar var .. *klick* tuuuuuut tuuuuuut tuuuuuuut .. LOL !
Men men nog med det .. Efter en vecka eller ngt började jag må konstigt .. först trodde jag att jag var gravid så jag tog test , men det var ett nej .. men sen såg man ett litet svagt sträck som man knappt kunde se , men jag trodde bara det var inbillning i mig så jag fråga inte dom andra om dom såg ngt .. sen fortsätte jag må konstig och jag fick aldrig min mens .. så jag tog ett till för att vara på säkra sida . Och ojsan hoppas ett ja med en gång . Så nu är man gravid . har supit 2 ggr medans jag visste att jag var gravid .. Inte bra jag vet .. Men det var också därför jag flyttade hem till mamma ..
Jag ringde henne klockan 8 en morgon då var jag fortf full och sa att jag kan inte bo här om jag ska behålla barnet , jag börjar bli alkis & jag bara knullar runt & gråter som jag vet inte vad efter varje gång jag supit eller varje gång jag gått hem från killen eller killen från mig .. så då var det bara att beställa en biljett hem till sverige .. Så nu är jag här .. har inte supit på ett bra tag nu och det är riktigt jobbigt att hålla sig ifrån , men jag gör det . För jag vill nog ha det här barnet ..
Hum .. vad kan man mer säga .. Jo jag mår just nu för tillfället S K I T ! Jag får inte äta mina antidepressiva jag var deppig med dom också men inte lika mkt .. så nu mår jag ännu värre , fuck också .. känns icke bra .. och att vara gravid gör saken absolut inte bättre .. är så jävla fucking känslig, gråter skriker och har mig .. tål ingenting .. kollade nämligen på en skräckis innan och jag började lipa för det var sorgligt ? :S Skumt ..
Men jag är så otroligt glad att alla stället upp och hjälper mig så mkt .. <3 Mamma, markku & alla där på island . Men fan vad jag saknar mina vänner :(

Lyssnar just nu på How she is med Mickael. Den är så jävla fin , tänk om man kunde få en kille som verkligen tkr om en så jävla mkt ? , det hade fan vart underbart... Saknar kärleken & hatar ensamheten .. fast just nu trivs jag .. drog ju hem från markkus mamma för jag kände att jag behövde lite tid för mig själv och tänka & skriva vad jag tänker typ .. så jag gjorde det och det gick väl si så där ..

Graviditeten: Jag tror den går hyffsat iaf : ) Jag äter ju som en gris så börjar bli tjock .. men är nog lite bäbis mage också :D Asså jag vill ha barn men ändå inte ..
Inte barn: jag vill kunna vara fri, kunna göra vad jag vill, kunna åka vart jag vill, inte behöva ha ansvar.. Och massa.
Ha barn: Jag älskar barn , det är ett av det bästa som händer i ens liv, jag klarar inte av en abort. Och när jag tänker på framtiden ser jag mig gå med mitt barn i barnvagnen .. så mysigt <3 eller så ser jag mig med en liten dotter på 4 år .. vi leker tillsammans på stranden skrattar och är jätte lyckliga tillsammans, bara jag och hon.
Men jag vet att det kan bli en han också :) blir inte besviken vad det än blir.

Vad har du velat göra länge men aldrig vågat?
Ta livet av mig.

Skulle du göra det nu om du fick chansen?
Nej det skulle jag inte.

Om nej, varför inte?
För jag vill inte döda mig & min älskade ängel som finns inuti mig.

Är du rädd för döden?
Ja det är jag.

Varför inte?/ Varför?
För man kommer ALDRIG mer finnas, kanske finns ett andra liv, men man kommer aldrig finnas som samma person och man kommer inte komma ihåg att man levt tidigare i ett annat liv.

Varför tänker du på döden?
För det är det sista man gör i livet, och det är det som tar slut på allt ont & gott.

Kommentarer
Namn: Jennifer - Nyår .. minns du ?

Hej Sesse.. du är en sån underbar människa inte ska du må dåligt.. jag tror att du och barnet får en fin relation.. det kommer gå bra det vet jag.. All lycka och kärlek till er <3<3

2007-06-22 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0