- En dröm? En verklighet!

- Det känns som en dröm. Men det är verkligheten.
Jag trodde jag skulle få vara helt ensam med mitt barn, men nu helt plötsligt är det skit många som ställer upp . Och som jag sa till en viss person
"Personen som jag alltid kommer ha känslor för, personen som jag litar på mer än ngn annan, personen som jag har önskat i många år ska bli pappan till mitt barn. personen som jag vet, till 100 skulle aldrig göra ngt mot ett barn. Finns där för mig &  barnet . Det känns som en dröm   jag trodde jag skulle få vara helt ensam med barnet."
Du gjorde det så mycket bättre för mig när du sa allt det där du sa. inget jag tänker skriva här för då börjar det snackas!  Jag är så glad att jag gråter. Tack till tusen ! <3

Tack till alla andra som tror på mig, som vet att jag är stark och att jag klarar det här, tack till er som finns där vid min sida och tänker hjälpa mig och det behövs. Jag Älskar Er <3

Asså, det var så sjukt längesen jag var såhär lycklig. Alla er vid min sida & som stöd, jag kan inte göra annat än att gråta. Precis som när man blir skit ledsen så gråter man för det blir för mycket. Och den här lyckan jag känner nu har jag inte kännt på flera år! Jag trodde aldrig jag skulle få må bra igen, trodde jag skulle behöva må dåligt livet ut, men nu, ikväll .. Känner jag en så stark lycka som går inte förklara.
Skulle skriva nått mer, men det är tomt, men på ett sätt fullt. JAG ÄLSKAR ER !!

Och MIMI, du kan dra åt helvete, jag tar inte åt mig om vad du säger till mig, tro inget annat, och tror du jag lyssnar på ett fjuttigt sms? "Gör abort!" Glöm det flicka lilla! Du kan inte säga något (!!) som skulle få mig att döda min lilla ängel! So go and fuck yourself !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0