Uhj!

HejHej!

Är jätte trött :P Idag har man gjort rätt mycket & jag är helt slutkörd!
Steg upp halv sju, hade tvätten från sju till elva, åkte till ÖB emellan det också, efter tvätten fyllde vi bilen med massa av mina saker, sen åkte vi dit och sätte in det i lägenheten, efter det så åkte vi till Maxi, gick runt där ett bra tag, sen vidare till TunaPark, Systembolaget & ONOFF (mamma köpte en x-mas xider till mig som vi ska spara tills jag slutat amma :P Har aldrig kunnat smaka på dom så hon köpte en som jag får smaka på när jag ammat färdigt:) så snällt! ) sen åkte vi till stan, till Game, clas olhsson, baby butiken, allt från fem & så.. Kom inte hem förens vid halv sex eller något , så vi har haft och göra sen vi steg upp.. 
Och nu ska man iväg på BIO, eller åker om en timma ungefär, Samis mamma kör oss & hämtar oss, så underbart snällt! Slipper man ta bussen, jag tycker inte om bussen, tycker inte om folk, folk kollar konstigt, folk är elaka xD Imorgon åker jag ner till min pappa, med tåg.. tråkigt men måste. åker ÅTTA på morgonen :@ allt annar var uppbokat eller så var det svin dyrt! men denna kosta 154kr, hyffsat billigt iaf.. är framme i borås vid tolv tiden, kanske ska shoppa lite imorgon med, får väl se om pappa skulle tillbaka till jobbet sen eller inte. Hoppas inte för jag vill handla saker :D Ne ska väl klä på mig riktigt kläder och så nu .. Ni får ha det så underbart & ha en trevlig kväll!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0