Trött.

GodKväll!

Börjar bli riktigt trött nu *Gäsp* !! Har hoppat på dansmattan i flera timmar känns det som xD Ne men vi började vi fyra tiden och hade en pause mellan sex & sju sen satte vi igång igen, det är sjukt kul :P Men som sagt, man känner sig som en flodhäst.. Och nu vart jag tvungen att sluta för mina fötter ser nästan ut som två ballonger & mina knän pallar inte av mer :( Tråkigt, så jag fick ligga i soffan och kolla på istället, därför sitter jag här nu.. Inge kul och kolla på..
Liten ligger och rör på sig hela tiden där inne, om han inte lugnar ner sig snart så kommer han väl aldrig komma till världen, han är ju nästan aldrig stilla, förutom när jag sover.. Annars äre fullt ös där inne! Börjar bli lite trött på de men ibland är det mysigt, det är bara så jobbigt när han är i full gång jämt och ständigt.. man börjar ju undra om han har något party eller nått där inne ^^, Well, det är bara 27 dagar kvar tills lillen ska födas. Mamma & Markku tror han kikar ut tidigare, men jag vet inte.. känns som om man kommer gå gravid resten av livet :/ Hade önskat att man inte vore det nu när det är mellandagsrea, så man hade kunnat köpa massa kläder som man kan ha länge inte bara i ca en månad till. Men, nu väntar jag en liten prins :)
Nu är det fullt ös på han där inne, jag undrar vad han sysslar med egentligen :/ Tycker han borde sova snart :P Så jag slipper gå på toa 100ggr, är jätte kissi men var precis på toa så orkar inte gå dit igen >.< Men men, är väl illa tvungen till det för inte slutar han att slå på kisseblåsan.. Sikken buse!
Oj, såg nu att klockan är redan halv ett :O kanske borde dra sig hemåt snart (sitter hemma hos mamma), så man inte sover hela dagen imorgon, fast det skulle vara riktigt härligt :P OM en månad kommer man ju inte få sova sådär jätte mycket precis :P
Ne uscha! Nu kissar jag ner mig snart får väl sluta skriva här :P Skriver säkert något imorgon.. Ha det fint!

PussPuss

Kommentarer
Namn: Sami

Han har en egen dansamatta i din mage!

2007-12-30 @ 13:06:58
URL: http://fluffsmusik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0