Svenljunga!

HejHej!

Nu är man hemma i Svenljunga hos far! Resan gick väl bra förutom att lill-killen var allt för livlig! Kändes som han försökte ta sig ut på höger sidan xD Sen sparka han och rörde på sig ungefär hela vägen.. Men som sagt så gick det bra annars. Satt två jätte söta killar mittemot mig :O Mohaha! Fast jag låg och sov en bra stund, vart helt slut.
Idag ska jag & far till G-kås, ska kolla det sista som behövs att köpas sen ska jag kolla lite till mamma, kanske ska kolla vad mp3 & ps2 spel kostar.. Singstar skivor också :P Sen imorgon så ska vi kanske till Borås, får se hur det blir med det, beror på om pappa orkar ^^, (jag orkar alltid springa runt i affärer! förutom att man får förbannat ont i fötter & rygg) Sen på lördag blir det kanske Julbord med pappa & hans jobb :) Han skulle kolla om jag kunde följa med. hoppas faktiskt på det, för det skulle vara kul (: Sen på söndag är det ju Jannikes dop, får se om man tar sig dit, lite pinsamt och gå dit själv :/ Sen resten av tiden här får man se vad som händer, ska väl försöka träffa dom flesta här också.. kommer ju som sagt inte komma ner på ett bra tag sen, men ni får gärna hälsa på mig när jag fått min lägenhet :D
Btw, jag tror min bröst har växt över natten eller något :/ För nu helt plötsligt så passar inte BH:n speciellt bra :S Måste fan ta och köpa mig en amning bh snart.. Men jag är så snål xD
WellWell, ska gå och röka sen kanske ta något och äta innan man åker.
Till Anonym som kommenterade att jag röker: Ja jag röker under graviditeten, jag vet att det kan vara farligt, men inget är fel på mitt barn & röker man så bli oftast inte barnen några fyra/fem kilos bebisar & dom kan bli gnälliga. & jag har inte kunnat sluta röka pga olika anledningar.. inget jag tänker skriva här & varför skriva som anonym? Vågar du inte visa vem du är?
Men ska dra mig nu, måste bara säga en sak till, det går VÄRLDENS dåligaste låt på radio nu, undrar egentligen vad det är för radiokanal för jag har aldrig hört denna låten och det låter förjävligt :/ Låter som ngt skämt!!

PussPuss

Kommentarer
Namn: My (ung mamma)

Klart det kan vara svårt att röka! Jag slutade men rökte ett par gånger för att jag var så sugen. Fast jag är glad att jag inte rökte mycket. Jamilia föddes 9 dagar innan BF och vägde bara 2990 g! Hon gick ner skitmycket sen och var nära att slangas. å jag är glad att jag inte rökte mer. Rökte typ "bara" 2 gånger eller nåt. Sen ökar ju risken för plötslig spädbarnsdöd markant. Fast det är ju var och ens ensak. Så länge inte nån röker vid mina barn är jag nöjd.

2007-12-06 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0