Stan, Gravid, Lägenhet, Jul, lite allt möjligt :P

HejHej!

Igår när vi var i TunaPark så hände det något som jag stör mig på otroligt mycket (!!), jag stod utanför en blom affär och vänta på att dom skulle komma ut, stod och röka min fimp, så kommer hem gubbe fram bakifrån mig och knackar mig på axeln och säger "Det är inte bra för dig att röka" och mitt svar är "Jag vet" och det säger jag jätte glatt >.< Som om jag inte bryr mig .. Så stör mig på två saker, att han ens har mage att säga så när han inte känner mig och sen stör jag mig på mitt svar.. önskar att jag hade sagt typ "Det är inte så farligt som alla tror" eller "det har inte du med att göra" inte "jag vet" iaf!
Anyway, Har vart i lägenheten både idag och igår, det börjar bli fint nu : ) Har hunnit med jätte mycket faktiskt och det känns helt underbart att få ställa grejjorna vart man vill :D Den är min, bara min :D Och jag är såååå kär i mitt vardagsrum ^^,
Lägger upp lite bilder på den i slutet av bloggen & av en av dom är jag med och ser ut som en jävla mupp xD Trampade precis på något hårt sen märkte jag att mamma skulle ta kort och så försökte man smile:a lite :P
Sover hos mamma inatt igen, vill inte sova första natten själv.. jag är ju mörkrädd när jag är själv, men inte annars ^^, Så väntar tills min bror kommer och han kommer imorgon klockan halv sex :D Längtar jätte mycket <3
Idag fick jag mitt packet från moster Marta :) Jätte fina saker, sen fick jag en inflyttningspresent och den var hur fin som helst och passar skit bra in i mitt vardagsrum, sen fick min lilla bäbis en julklapp :D Har inte öppnat den, ska göra det på julafton tillsammans med min julklapp.. hon hade typ skrivit på lappen "Till den lilla ofödda" eller ngt sånt, lät hur gulligt som helst på isländska <3
Ja, nu är det inte långt kvar till Julafton, är ju på måndag .. Längtar jätte mycket faktiskt :) Vill veta vad jag får från markku & Mamma & sen vad min lilla bäbis fått från "nästan mormor marta" (som hon hade skrivit) ^^,
Jadu, finns väl inte så mycket mer att skriva :P Så ni får ha det så fint & God jul på er.
Btw, är i v35 nu :) eller v35+1 så man säger väl att man är i v36 ^^,
Jo en sak till, Mina fotleder & vader har svullnat upp uta helvete nu :'( Värker jätte mycket i hälarna.. Men det är väl inte så konstigt att dom har gjort det .. Har ju vart igång ända sen jag kom hem från pappa, inte en ända lugn dag har det varit .. Idag gick jag upp halv åtta ju, och det är lördag , sen har man gått upp vid sju alla andra dagar förutom en tror jag det var och då gick man upp halv nio.. Snacka om att man är trött !


PussPuss

Skulle lägga upp bilder här , men jag gör det på BD istället,
Så ni kan kolla där om ni vill se .. Går inte lägga upp här.
http://soulstone.bilddagboken.se

Kommentarer
Namn: Caroline.

14 veckor kvar Phuu... : )

2007-12-22 @ 19:41:29
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se
Namn: Caroline.

Bara en massa sammandragningar... barnmorskan tror att bebisen kommer titta ut tidigare än bfdatum. Får väl se om hon tror rätt. När är du beräknad till?

2007-12-22 @ 20:14:05
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se
Namn: Caroline.

Okej, då har du ju inte alls länge kvar : ) Jo det är jätte jobbigt med sammandragningarna. Speciellt när man rör på sig. Eller gör hastiga rörelser... men man övelever.

2007-12-22 @ 20:44:23
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0