Sammanfattning år 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid, skrev kontrakt (lägenheten) säkert mer.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, tyvär.. för det var ett fylle löfte som jag inte borde gjort.
Tänkte däremot inte på det förens jag gjort de.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Frida, Jannike, sen vart några gravida också.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte vad jag vet. eller jo, fridas farmor :(

Vilka länder besökte du?
Island & sverige.

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Real love.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27 april ♥ 4 maj ♥ 21 maj ♥ 20 juni ♥ 26 oktober ♥
Det är nog massa.

Vad var din största framgång 2007?
Vet inte.

Största misstaget?
Att jag drack så mycket och gjorde en del misstag på Island.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja både och faktiskt.. men ingen allvarlig skada däremot :P

Bästa köpet?
Hmm? Allt till mig & Bäbisen?

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg, saker till lgh, kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min bäbis :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vet faktiskt inte, det är några låtar men kmr aldrig ihåg namnet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har vart gladare detta året, men när jag var ledsen så vart det värre än förr.

Vad önskar du att du gjort mer?
ingen aning?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Festat!

Hur tillbringade du julen?
2006 - Med mamma & markku sen dagen efter med pappa, sussie, kiddi & tilda.
2007 - Blir med mamma, markku, kiddi & gabbe :)

Blev du kär i år?
Ingi Rafn ♥

Favoritprogram på TV?
One tree hill

Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg namnet :P men bra var den!

Största musikaliska upptäckten?
Jadu, bra fråga.

Något du önskade dig och fick?
Hm.. ? Stor mage ? xD
Vilken dum önskning!

Något du önskade dig men inte fick?
Jaop!

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åkte bil i 6h med far, satt sen hemma och kolla
på film med familjen här i torshälla.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert mycket..

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Alkoholist, Nykterist, Lat, Sprallig, Fullfart, Jobbnarkoman.. Ja mkt :P

Vad fick dig att må bra?
Han & bäbisen ♥

Vilken kändis var du mest sugen på?
typ ingen?

Vem saknade du?
Många. ♥

De bästa nya människorna du träffade?
Alla på Island ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0