Rubrik.

HejHej!

Visste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik ^^, Har ju inte hänt något speciellt. Sitter hemma hos mamma nu, det är väldigt vanligt ^^, Dom spelar poker, jag åkte ut för länge sen xD Har väl inte gjort så speciellt mycket idag, kom hit vid halv tio, då gick vi till torget, sen fixa vi lite där.. hämtade mitt ID-kort :) Slipper man bära runt på passet ^^, Kom hem fixade med tvätten & hämtade jasse, sen kom kiddi hit till mamma också, då gick vi och hämta gabbe, sen affären & sen tvätten igen :P Kiddi lagade mat, vilket alla tyckte var gott förutom jag, det var nån pasta sås med bacon i och jag gillar ju inte bacon så blev bara pasta för mig ^^, efter maten gick vi hem till antti och mira, gjorde inte mycket där, dom bjöd på bullar, glass & kaffe *mums* kom väl hem igen vid sju tiden & ja som sagt, vi började spela poker vid åtta nån gång och nu sitter jag här..

Imorgon ska jag upp rätt så tidigt :P Vid åtta eller något, ska göra mig iordning sen ska jag, mamma & bror till TunaPark.. Vill kolla lite om dom har något roligt ^^, Vilket dom borde ha, det är ju ändå ett rätt stort shopping center :P Anyway, senade på dagen har jag ingen aning om vad som händer, sticker väl hem och fixar lite & om jag fått mina pengar försöker jag väl få med mig mamma till Willys så jag kan handla lite mat och sånt. Har ingenting hemma förutom bröd & pålägg.. Så får äta här..
Mot kvällen ska jag & kiddi nog vara här iaf.. Tror det, finns ju inte så mycket att göra hemma hos mig xD Här finns det ju SingStar, Poker, Dansmatta, Massa spel & sen såklart umgänge ^^,
Jaop, tror det var allt för mig nu faktiskt, har inte så mycket och säga, men mamma klagar på att jag inte skriver blogg xD Mohaha!

Jojuste, igår fixade kiddi min lampa :D (förkortade sladdarna till den, asså som den hänger ner i från taket..) fast den hänger inte rätt än, måste fixa förlägningsladd så den når uttaget om den ska hänga över bordet.. Nu låter väl detta jätte konstigt,, först kortar vi och sen behöver vi längre ^^, men om ni sett bilden på min lampa så förstår ni nog ^^, Ajja, ska dra mig nu .. Ha det fint..

PussPuss

29Dagar kvar & Grattis Jennie till Dottern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0