Reality!

HejHej!

Ja nu börjar man fatta att det är värkligt :P Har plockat ihop dom sista grejjorna nu, Skrivbordet, datan & mina saker som jag behöver tills jag flyttar är i två påsar xD Sen har vi satt upp Gabbes loftsäng med, fast inte helt för det fattas en bit till stegen och eftersom vi inte har den så kunde vi inte fästa skrivbordet.. Så han som vi köpte det av skickar det imorgon.. Men ja, imorgon ska man till lägenheten med dom sista grejjorna förutom min säng .. Sen ska vi till Västrås också och lämna ¨vårat Playstation 2 där, ska chippa de .. Nån affär där som chippar det för 1000kr ^^, Suft ! Vi har redan bränt massa spel & singstar skivor .. och vi får vårat playstation på Torsdag igen och då jävla ska det sjungas :D Hmm, finns inte mkt mer och säga. Men nu känns det iaf lite mer att det är värklighet det här och inte bara en dröm ^^, Men ska kolla på 1408 nu, en skräckis :D Ha det fint!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0