Orolig :/

HejHej

Kan inte sova.. Är lite irriterad i benen sen är jag så otroligt nervös, jag förstår inte varför.. Men kan verkligen inte somna.. mina ögonlock känns så himla tunga men jag kan bara inte somna :( Så tänkte skriva lite här en stund.. Det jag är orolig över är att barnet kan komma när som helst, egentligen. Jag har vart nervös hela dagen, och jag förstår inte varför?! Har inte kännt såhär nån gång innan, började när jag vaknade upp inatt av att jag hade så ont i magen & sen den förbannade foglossningen >.< Så snart har jag vart ett nervvrak i 24 timmar.. Varför blev jag så orolig just nu? jag har haft så ont i magen innan, men inte blivit nervös.. Gah! Blir galen på mig själv. Jag behöver inte oroa mig för att lillen ska komma ännu, det är trots allt 6½ vecka kvar & eftersom jag är förstföderska så borde jag absolut inte oroa mig.. för dom som är det brukar går väldigt länge, inte få så mycket för tidigt.. Måste försöka sluta tänka på det, men jag kan bara inte.. Vill bara sova, har velat det hela dagen och nu när det är natten så kan jag inte :( Buhu!
Men anyway..
Är i Svenljunga hos pappa fortfarande.. I torsdags åkte vi till ge-kås, köpte massa fint :) Finns bildet på http://soulstone.bilddagboken.se , orkar inte lägga upp här & nu för pappas data är så jädrans seg! men iaf, sen på fredagen åkte vi in till borås efter pappa slutat jobba, köpte lite fint där :) sen åkte vi och hälsade på Frida, Philip & Christoffer, mycket trevligt : ) Dom bor fint med och mycket planer har dom visst för huset ^^, Sen i lördags så kom Emme och hälsade på mig, det var också trevligt.. men jag fick börja göra mig iordning för julbordet som jag och pappa skulle på.. Blev jätte fin tycker jag :) första gången på länge man kände sig fin ^^, Gick först på förfest & det var trevligt :P sen åkte vi upp till simhallen där julbordet höll hus.. Jag gick innan vi fick mat.. vid nio tiden kom lilja och hämtade mig i svenljunga så sov jag där.. på söndagen hämtade matte mig hos lilja (dom bor ju i holsljunga båda två).. han skulle iaf köra hem mig men vi fick först åka hem till honom igen och vänta på att widar skulle bli bättre, stackarn hade sån himla mensvärk, var där inne i 1½ timma om inte mer :/ Men sen kom vi iaf iväg .. var hemma vid halv fyra och söndagen var mycket slapp men ändå trevlig :)
Idag har jag inte gjort mycket alls, har typ bara kollat på tv.. som vanligt xD Har vart jätte seg idag, men men.. Så kan det vara ibland ..
imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska försöka träffa någon? Får väl se om man har ork till att gå ner till byn..
På torsdag åker jag förmodligen hem.. om jag inte åker då så åker jag och pappa på lördag morgon :) då ska han köra alla mina saker upp till lägenheten så då hänger ju jag på då istället =) måste bara byta tid hos BM isf..  hoppas han orkar på lördag för jag orkar verkligen inte åka tåg, jag hatar det !
Men men , ska väl försöka sova snart igen .. Ha det så brao.
PussPuss

Kommentarer
Namn: ......

Det roliga är att alla säger att de som ska föda för första gången ofta går över tiden, men jag läste i någon mammatidning att det typ var en myt. Känner ingen som gått över tiden och själv födde jag 9 dagar innan BF....

2007-12-11 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0