Nyår!

Gott nytt år på er alla :)

Igår hämtade mamma oss här så åkte vi till markkus mamma & hennes kille, satt där en liten stund bara sen åkte vi hem till mamma. Där sattes det igång med att dansa efter vi alla ätit ;D Jag dansade itne jätte mycket men gud vad jag ville.. men måste ta det lugnt nu, har typ pajjat mina knän med att skutta runt på den :( Så får jätte ont när det kommer massa hopp.. så får dansa låtar när man bara använder ett ben i taget :P Det är väl kul det med, men inte lika roligt som att hoppa som en idiot xD Anyway, jag & kiddi gick hem vid två tiden.. Jag var dödstrött & ville bara sova, men när jag kom hem fasta jag vid datan ^^, Satt och snacka lite med Frida, först på msn & sen i tele.. Vid tre gick jag och la mig. Har hållt på att vakna & somna om sen sex i morses >.< att jag aldrig kan sova ordentligt :P

Idag, nu, närsomhelst så ska jag börja packa iordning mina grejjor sen ska jag gå hem till mamma & markku.. Ska göra mig iordning där & jag skulle nog hjälpa mamma med hennes år. Sen vid tre så ska vi hem till Antti & Mirra.. Vi ska äta och sånt där och fira hela nyår där..
Idag är sista gången mamma & markku får dricka tills jag har fött ^^, För nu är det bara 25 dagar kvar :D Fast man börjar ju undra om man kommer gå över tiden ;/ Har ju inte fått några förverkar eller något.. Suck. Vill verkligen inte gå över tiden. börjar bli en aning tungt med denna baouta magen xD
Gah! Längtar så efter att få gosa med min bebis :) Krama & pussa på den lille busen, hihi :)
Äh, ska sluta skriva nu :P Hoppas ni alla får en trevlig nyårsafton!

PussPuss


Kommentarer
Namn: Anonym

jag tror att du kommer att bli en superbra mamma!:) fin lägenhet också! men tror du inte att du kanske ska lägga dig i tid, mest i tanke på din lilla bebis? så du inte har sådana ovanor när sedan bebisen vill sova på nätterna? men du kanske ändrat dig tills dess.. jag har också sett att du är vaken väldigt sent många kvällar i veckan, visst inte mitt problem.. men det är inte riktigt sunt för kroppen nu när den blir så påfrestad av ditt lilla barn. ha det bra! /en mamma

2007-12-31 @ 10:33:40
Namn: Kornelia

Jag va bara tvungen att skriva lite här pga den andra kommentaren. Sesse brukar inte va uppe så sent som hon gör nu, det är bara pga julen och att hon har sin bror här. Jag tror hon vill försöka umgås med han så mycket som möjligt nu när han är här. Men annars brukar hon va i säng kl 10 på kvällarna, sen kan hon sätta sig vid datan dom nätter hon inte kan sova. Tyvärr så har hon fått rls och det kan göra att man inte kan sova på flera timmar pga rastlöshet i benen :S Hon kommer att bli jättebra mamma, ingen tvekan om det:)

2007-12-31 @ 12:07:31
Namn: Melinda

Gott Nytt År :D

2008-01-01 @ 14:17:09
URL: http://melindawingren.blogg.se
Namn: Lexie

gott nytt år :D

2008-01-01 @ 20:05:26
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0