Lite kul :P

Ringde tandläkaren i morses , skulle avboka en tid.. Så ringde dom upp mig..

Jag: Hej, jag behöver avboka en tid hos Pia idag.
Receptionisten: Vilken tid var det?
Jag: 13,10
Receptionisten: Jaha okej, du kan inte komma ?
Jag: Nej, jag är sjuk.
Receptionisten: Ojdå, men har du fått ditt barn än?
Jag: Va? (hörde inte riktigt eller blev nog mer paff:P)
Receptionisten: Ja, har du fött än eller du skulle väl ha barn?
Jag: Jaha, nej jag har inte fått än.
Receptionisten: Hehe okej, men har du någon annan tid senare?
Så babblade vi lite om tider och så :P Lite kul att dom kommer ihåg än så xD

Ne ska gå och hämta nyklarna till 3.an , ska kolla den & sen halv åtta ska jag kolla på 2.an..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0