Längtar.

Jag längtar så efter dig bäbis. Du är den bästa!

Jag ska finnas vid din sida & stötta dig tills livet tar slut, som ängel ska jag vaka över dig så inget ont händer dig. Aldrig ska något ont få hända dig min lilla älskling. Jag vet att jag kan vara arg på dig ibland, men det är bara för det gör ont när du försöker få plats, jag vet att det är trångt där inne så det gör inget. Jag längtar så efter att få hålla dig i min famn, pussa & kramas med dig. Drömde flera nätter i rad att jag försökte krama om magen så gott det gick, för då visste jag att jag kramade om dig också. Jag ska göra allt för dig! Måste jag börja plugga sen efter ett år igen för att kunna få ett jobb så gör jag det, även om jag inte tycker om de. Men du måste ha tak över huvudet, mat & kläder. Jag kommer göra vad jag måste. Vill din pappa att vi bor på Island så flyttar vi nog dit, även om det känns jobbigt.. Du måste ju få känna din pappas närhet också & i äldre dar vill jag att du ska känna honom & kunna prata med honom när du vill.. Jag är så glad att du blev till.. Jag är så glad att vi klarade oss igenom den svåraste biten, utan dig så hade jag aldrig klarat det. Du lyser upp min dag. Jag är så nyfiken på hur du ser ut, vem du kommer vara mest lik. Jag vill så se ditt söta ansikte, dina små söta händer & fötter, din lilla kropp. Nu vet jag äntligen vad äkta kärlek är .. Den kärlek jag känner till dig är obeskrivlig, att man kunde älska ett barn så mycket som inte ens kommit till värdlen det visste jag inte. Men du betyder allt för mig! Du kommer ALLTID komma i första hand. Din hälsa, din hunger, din värme.. Måste jag gå med gammla fula slitna kläder & svälta för att du ska kunna må bra så kommer jag göra det. För ett barn kommer alltid i första hand & du är mitt barn & jag vill att du ska må bra. Nu är det inte långt kvar tills du tar ditt första andetag här ute i världen & jag längtar så mycket.. Har inte gått ens en timma at jag tänker på dig sen jag blev gravid. Jag är så glad att jag behöll dig, jag gjorde rätt beslut & det känns så bra.. helt underbart! Hade kunnat skriva så mycket mer om dig & min kärlek, men jag måste hoppa in i duschen.

Bäbis, jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer ana.

image45

Kommentarer
Namn: Marie

ja de e tokigt va man kan älska nån så mkt .. :)

2007-12-11 @ 12:19:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: Frida

Hon har gjort så att man har lösenord, men jag kan kolla med henne om du kan få de ^^

2007-12-11 @ 13:49:22
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Frida

Jag kommer sakna dig med! Men om du orkar så kan jag säkert komma upp någon helg eller nått, ioförsig, jag behöver inte komma på en helg, kan komma på en veckodag också. Haha. Puss&Kärlek.

Linda har inte lösenordskyddad blogg längre.

2007-12-12 @ 09:24:35
URL: http://www.friidadrotz.blogg.se
Namn: Kornelia

SÅ gulligt sagt, blir helt tåögd av att läsa det. Älskar er båda så mycket.

2007-12-13 @ 07:29:14
Namn: Anonym

du är så bäst

2007-12-13 @ 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0