Jul i vårt hus.

HejHej!

Nu är julafton över & snart hela julen ^^, Julafton var väldigt lugnt och härlig : ) Åt god mat (jag åt julskinka och rätt mycket också.. Det är väldigt ovanligt när det gäller mig, tycker inte om det egentligen) sen gjorde vi iordning i köket & sen öppnade vi julklappar och sånt : ) Jag fick det jag önskat mig men inte allt så klart :P Fick lite pengar av pappa & en ljushylla, jätte fint (Y) , sen fick jag en espressomaskin & högtalare som jag kan ha både till tv.n & datan av mamma & markku :) min bäbis fick en über fin julklapp :) En silvrig ram, och så två askar där det står "my first curl" och den andra "my first tooth" hur gulligt som helst :D Det fick han av Marta. Sen fick jag en tavla av henne som hon gjort själv, den var också jätte fin! Jag kan ha glömt något som jag inte kommer på nu, men jag tror det var allt, är super nöjd med det jag fick : ) Det är ju inte jätte mycket, men det bryr jag mig inte om :) Det var fint det jag fick så jag är jätte nöjd!! Anyway, efter att vi öppnat julklappar så kollade vi bara på film typ, sen gick jag & kiddi hem till mig då var klockan nån gång efter midnatt & jag var skit trött så gick och la mig med en gång, vaknade sen vid ett på dagen xD fast vaknade några gånger under morgonen, men tänkte inte gå upp xD

Sitter just nu hemma hos mamma & markku, vi åt god jul mat idag igen : ) Åt skinkan denna gången också, brukar ju som sagt inte gilla skinkan och absolut inte den rökta vi alltid har på Juldagen, men den var hyffsat god så åt rätt mycket av den :) Sen har vi fikat lite & bara tjötat, riktigt trevligt :) Kollade också på resten av pearl harbour, den är ju über sorglig i slutet, lipa som satan xD första gången jag såg den lipa jag inte alls men nu kunde jag inte hålla mig xD Anyway, vi ska snart sjunga lite SingStar ;) Det är alltid roligt! Jag är ju bäst på det xD haha, ne kanske inte bäst :P men jag gör mitt bästa och jag vinner nästan alltid och det är alltid roligt ;P WellWell, ska gå och hålla dom andra sällskap nu, det är ju ändå juletider :) Ha det fint allesammans!

PussPuss & God Jul!

Idag är det exakt 1månad kvar till BF, längtar efter min lilla prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0