Idag & Imorgon.

HejHej!

Idag har man rätt mycket och göra, eller det känns som det iaf.. Man orkar ju inte göra så mycket nu förtiden innan man blir helt slut xD Men iaf, Nu har vi tvätten från 7-11.. Sjukt jobbigt, hade gärna legat kvar i sängen nån timma till :P Är rätt trött sen igår. Sen ska man städa här hemma & julpynta (har inte hunnit göra det än), sen ska vi med massa grejjor till lägenheten, ett par lådor & lite möbler. Sen skulle vi till ÖB & sånt.. Sen måste jag beställa tågbiljett ner till pappa & sen vid åtta sticker jag & Sami iväg på Bio för att se SAW 4 ! Så man kommer nog vara rejält jävla trött ikväll.
Längtar inte speciellt mycket tills imorgon kan jag ju också meddela, åka tåg i fyra timmar är inte det roligaste man kan göra, får så himla ont i min rygg när jag åker tåg :( Sen hatar jag alla byten >.< Först i arboga sen i herrljunga.. OM det finns ett tåg med bara två byten, annars är det tre och då är det i Katrineholm, skövde & herrljunga.. Blää, hatar tåg! Fattar inte hur det kan vara så dyrt när man inte ens åker bekvämt?! Ajja, ska göra något annat nu. Ha det fint!

PussPuss!

Kommentarer
Namn: Frida

det ska jag göra :D

2007-12-05 @ 19:23:01
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0