Happy Birthday!

Har denäran idag,
har den äran idag,
har den äran, kära Sesse
har den äran idag!


Ja må hon leva, ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år! J
a visst ska hon leva, ja visst ska hon leva,
 ja visst ska hon leva uti hundrade år

Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram.

HippHipp HURRA HURRA HURRAAAAA!!

Grattis på Födelsedagen Sesselja!!

Haha, vadå patetiskt? Det är någon annan som borde skriva sådär i sin blogg idag, but anyway, idag fyller jag hela 18år, vilket inte ha så stor betydelse ändå för jag känner mig redan som 40 xD Visst nu kan jag köpa mina egna cigg och sånt där.
För flera år sen satt man och planerade hela denna dagen, man skulle ut och festa och ha skit kul, man skulle ju bli så vuxen & "ha status" xD Men, nu när dagen är kommen så har man inte den blekaste vad man ska göra?! Kan inte gå ut på krogen, kan inte umgås med någon typ.. Är för trött för det idag.. Så blir väl bara till att ta det lugnt I guess ^^,

Imorses steg jag upp klockan fem.. halv sju åkte vi hemifrån pappa ^^, BIlen var packad och klar ! Fick stanna till i Örebro och hämta Gabbes loftsäng, sen hem hit och lämna den och hämta lite av mina grejjor.. Sen till lägenheten och lämna alla mina grejjor. Sen stack pappa väldigt fort :( Jag ville inte de, ville inte säga hejdå! Jag saknar honom redan & jag får inte träffa honom på 1½ - 2½ månad :( Beror på när jag föder & så .. Hoppas i början av Januari så jag bara behöver vänta 1mån på att få träffa pappa :)
Men men, ska göra något.. ut och röka sen ta mig ett bad.
Ha det så fint Allesammans.
PussPuss

Kommentarer
Namn: Kornelia

Helt underbart att få hem dig igen gumman,ja din födelsedag blev inte som du eller jag hade planerat men men så kan det va i det verkliga livet;)
Puss puss älskar dig

2007-12-16 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0