Grattis

till Marie Picasso!
Stavas efternamnet så? :P

Åkte in till borås idag när pappa kommit hem från jobbet..
Skulle handla kläder som jag ska ha på julafton, nyår & julbordet imorgon.
Riktigt nöjd med köpet :D As snyggt! Tycker jag iaf. Sen åkte vi till Frida och hälsade
på där :) Mycket trevlit! Fick låna lite mammakläder & se hur dom bodde, väldans mysigt :)
Pratade precis med min farmor :D Har inte pratat med henne på EVIGHETER(!), sen har jag inte
träffat henne på flera år, hon är jätte sjuk :( Tråkigt men sant, men det går fram och tillbaka med det.
Nu verkade hon må riktigt bra faktiskt :) Hon kom ihåg att jag är gravid iaf =) Tror jag inte pratat med henne
på 1 år eller något :/ Men men, blir så när jag bor här & hon på Island. Ne nu ska jag snart gå och sova.
Är ruskigt trött faktiskt! Har vart två jobbiga veckor & än är inte denna över riktigt än :P
Ne ni får ha det så himla bra & ha en trevlig helg!
PussPuss

Kommentarer
Namn: Melinda

Ja, det stavas så :'D hon är bäst, hon förtjänade verkligen att vinna !

2007-12-07 @ 23:32:53
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0