Godmorgon!

HejHej!

Tisdag morgon idag då & det är en dag närmare julafton ^^, Har hunnit duscha, sminka mig & gå till affären.. Behövde cigg så var tvungen att gå dit :P Första gången jag köper sen jag blev 18 och dom fråga inte ens efter legg :/ trodde jag dom skulle göra så jag tog med mig mitt pass ^^, har inte fått mitt ID kort ännu.. menmen, får det förmodligen i vid veckan eller efter jul..
Sitter just nu vid markkus bärbara data och jag hatar det.. för allt flyttar sig hela tiden.. asså typ om man skriver här.. sen skriver helt plötsligt längst upp i stycket .. sjukt irriterande>.< Hade skrivit ett stycker nedanför det här.. men på något sätt så markerades det och suddades bort :@ hate it ! men ska spela lite nu och vänta på att mamma ska vakna.. Sömntuta är hon ^^, (orkar inte skriva det jag hade skrivit) men ha det fint!

PussPuss

Kommentarer
Namn: jóa

hæhæ sesse min þú ert bara orðin feit elskan hehehehe skrifaðu á islensku næsta blogg love ju kveðja jóa á pizza

2007-12-19 @ 00:37:13
URL: http://blog.central.is/sankagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0