Godmorgon!

Idag ringde torshälla fastigheter och väckte mig men mobilen dog :/ Tror det var pga den dåliga mottagningen i källaren :P Men iaf, sen ringde jag mamma och prata lite med henne :D Har inte gått en dag som jag varit här utan att jag pratat med henne, alltid hittar man någon anledning till att ringa xD Just nu väntar jag på att Frida ska ringa : ) Sen ska jag väl börja packa och göra klart negerbollarna, mums! Ringde BM nyss också och avbokade min tid .. Fick ingen ny utan får ringa när jag kommer hem igen .. på måndag då asså :P Mamma ska iväg nu och välja tapeter till min lägenhet :D synd bara att jag inte fick göra det själv :P men jag litar på att hon fixar det galant & väljer fina <3 Hmm, finns väl inte så mycket mer och säga.. Det är vitt här ute iaf, har snöat lite igår och det är fortf. kvar.. ser ut som om det snöar nu med ^^, Well, har inget mer och säga..
PussPuss

Kommentarer
Namn: evilina

jag beundrar dig. du kommer bli en så bra mamma och det vet jag att du vet. hade velat träffa lille jonathan när han kommer ut :) hoppas allt går bra med förlossningen o så. Kram på dig.

2007-12-13 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0