Godmorgon!

HejHej!

Idag ringde pappa och väckte mig klockan åtta, har duschat & ätit frukost, ska snart iväg... vi ska till ge-kås igen :P Han måste byta sin kostym, för dragkedjan på byxorna var paj när vi kom hem förra gången :/ Sen om han ska in på ge-kås så ska jag köpa lite stearinljus :D
Btw, flyttar in 21dec i MIN lägenhet :D
Min första jul i lägenheten, ska ha de så mysigt , Försöka iaf ^^,

Idag händer det nog inte så mycket, ska väl försöka få tag på nån utav dom vännerna man har kvar här och se om nån vill ses innan jag åker hem till Torshälla.. skulle åkt imorgon med åker på Lördag morgon, pappa ska köra mig :D Har ju massa grejjor här som han ändå skulle kört upp innan jul eller när han kommer hem från Island, så han gör det nu, fy satan så härligt :D slipper jag åka tåg, hatar att åka tåg.. det är så tråkigt & bökigt.. speciellt när man har mycket med sig :P & nu har jag massor från ge-kås färden xD WellWell, Ska väl kila nu.. måste bara säga att jag har väldigt skumma drömmar & vissa gillar jag inte ALLS! Här har man gått i celibat i ett år och så drömmer man om sex, det är hemskt ! Det gör det hela mycket svårare :P Men till helgen har det gått SJU månader, stolt! Inte många icke oskulder som håller sig så länge, men det är på tiden för mig, ska ju bli mamma & då kan man inte vara ute och ränna på nätterna & festa och ha sig, härligt att slippa det iaf :) Ne ska kila nu, pappsen kommer väl snart. Ha det fint!

PussPuss

Kommentarer
Namn: .....

vad mysigt!! kolla länken. är skitgott med gratis godis enligt mig:)!

2007-12-12 @ 12:57:09
URL: http://www.gratisgodis.se/?r=214658

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0