Godmorgon!

HejHej!

Vaknade för en timma sen ungeför, tänkte gå upp åtta men blev inte så :P Har tvättat håret, sminkat mig & så.. Sitter just nu och äter frukost, och gissa vad :P Jag äter grovt bröd ^^, Första gången på flera år jag äter det självmant tror jag, men måste egentligen äta lite nyttigare så vågade mig på detta brödet ^^, Tror det hette Lingon nånting ^^, mörkt & grovt iaf ^^, Fast sen vart det en väldans mörk oboy med xD Well, har äntligen fått upp min bror ut sängen, ska snart gå hem till mamma sen ska vi iväg och handla :P Så ha det fint.

PussPuss

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ojdå det va ovanligt :) men duktigt gjort hihi

2007-12-28 @ 09:50:45
Namn: Sandra-lie

lingon grova heter det nog :P
det åt jag till frullerulle ialf :D

2007-12-28 @ 11:40:48
URL: http://sandraliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0