God Jul <3

HejHej!

Får väl börja med att säga God jul till er alla! Känns inte som julafton så man är väl inte riktigt på G, men jag längtar sjukt mkt till jag får se vad jag & lillen har fått :D Som sagt så fick ju min lilla bäbis ett paket & jag är så nyfiken på vad han fått (A)
Inatt sov jag för första gången i min lägenhet :) Jag sov ruskigt BRA! Första gången på länge som jag kan sova en hel natt utan att vakna, ränka ut i morses att jag sovit 7½ timma inatt utan att vakna :D Det som väckte mig var ett sms från Emelie :P Dumma henne! Ne skojja. Blev glad av att få ett god jul sms ^^, Anyway, igår kom min bror hit :D Han ska ju fira jul med oss, och han bor hos mig nu... Dom kom hit igår och lämnade hans grejjor sen åkte vi alla hem till Mamma & åt mat, det var gott.. jag var vrålhungrig, sen satt vi och prata lite och spelade burnout, Jag har helt galen i det spelet :D Hur jävla kul som helst! Iaf med Takedowns ! Men har än så länge bara fått 20 på en omgång, och för att få guldmedalj ska man få 8 :P så det klara jag för länge sen xD Jag är så jävla bäst ;D Mohaha!
Anyway, jag och min bror kom väl hem till mig vid 11 eller något igår.. Fixade dvd:n och så, sen fixa jag dipp, chips & lite sånt gott , så satt vi och gotta oss och kolla på Belivers, den var rätt skum.. men bra på något sätt xD Gick väl och la mig vid två tiden..

Nu är min lägenhet snart klar, jag orkar inte fixa och så nu, jag är helt slut och mina vader & fötter är så svullna så det gör ont att gå, speciellt när man går upp på morgonen.. Menmen, det är inte långt kvar nu : ) Exakt en månad imorgon! Börjar bli lite nervöst, inte så mycket för förlossningen mer att jag ska vara själv med ett litet barn, mitt barn. Men jag älskar honom sååå mycket, min lilla ängel <3
I lägenheten fattas det bara lite tavlor och en stor städning typ.. sen är väl allt klart kan jag tänka mig ^^,
Hm, skulle skrivit något mer men har bara glömt bort var det va ^^, så skit samma. kanske skriver lite senare på dagen. Vi ska ju inte äta julmaten förens klockan sex (så gör islänningar & eftersom jag, mamma & kiddi är det så ska vi äta då) Men ni får ha det så bra & ha en riktigt god jul & inte det går så hoppas jag att ni mår bättre snart :P

PussPuss

Kommentarer
Namn: Melinda

God Jul :)

2007-12-24 @ 14:13:46
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0